Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

ΠΑΝΟΡΑΜΑ: Στόχος η άνοδος στην Α' κατηγορία

Στη "μάχη" της προετοιμασίας ρίχτηκε από προχθές το απόγευμα η ποδοσφαιρική ομάδα του Πανοράματος, που την περασμένη σεζόν κέρδισε την άνοδό της στη β' κατηγορία. Για ακόμη μια χρονιά, στο "τιμόνι" της ομάδας θα είναι ο έμπειρος τεχνικός Κώστας Λαμπάδας, ο οποίος με δηλώσεις του στην εφημερίδα "Α.Ν. των συντακτών", τόνισε τους φετινούς στόχους της ομάδας, οι οποίοι είναι καθαρά πρωταγωνιστικοί και πάνω απ' όλα η κατάκτηση της ανόδου στην Α' κατηγορία.

 Πιο συγκεκριμένα, ο Κώστας Λαμπάδας ανέφερε: "Μετά την περσινή άνοδο, προσδοκούμε μια καλή πορεία και φέτος. Στόχος μας είναι ο πρωταθλητισμός. Το θετικό είναι ότι έχουν επιστρέψει στην ομάδα σχεδόν όλα τα παιδιά του Πανοράματος, όπως οι Πόλης και Γιάννης Τσαβδαρίδης, αλλά και ο Νίκος Μανιώτας, ο οποίος θα βοηθήσει και στις ακαδημίες. Επίσης, προωθήθηκαν πέντε νεαροί και ταλαντούχοι από την ομάδα νέων και έτσι, φέτος, διαθέτουμε ένα αξιόμαχο σύνολο. Έχω την τύχη από την πρώτη κιόλας ημέρα να έχω στη διάθεσή μου 40 ποδοσφαιριστές και είμαι σίγουρος ότι με σκληρή δουλειά, θα πετύχουμε τους στόχους μας. Επίσης, έχουμε ένα νέο 15μελές διοικητικό συμβούλιο που είναι δίπλα μας και μας στηρίζει. Εγώ από την πλευρά μου, θέλω να προσκαλέσω τον κόσμο να έρθει στο γήπεδο, να είναι στο πλευρό μας και εμείς θα κάνουμε ότι καλύτερο για να τον αποζημιώσουμε".

Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας, η ομάδα του Πανοράματος θα δώσει και μία σειρά φιλικών αναμετρήσεων, έτσι ώστε ο Κώστας Λαμπάδας να έχει την ευκαιρία να βγάλει χρήσιμα συμπεράσματα για τους παίκτες του. Η αρχή θα γίνει την ερχόμενη Κυριακή με αντίπαλο τη Ν. Γενεά Ασβεστοχωρίου, ενώ στη συνέχεια έχουν προγραμματιστεί φιλικά με τον ΠΑΟΔ, το Φοίνικα και άλλες ομάδες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου